waaaaa....pg td bgun awal glerr...xcyer aku bgun td...
sjuk lak 2...perghhh...
em, kul 8 td kne g klas, study circle...although sy nie ngantuk sgt tp gagah kn dri g jgakk.wuwuwuu
dlm klas asyik mnguap jer..hihii...sory akk fasi, xsngaja lar..hohoo~
tgh ari nie mybe aku blk uma akaka aku lg kot...
ayah aku....
emm, still cm2 jgak..xde perubahan pn..t'baring jer...tp yg kelakar nye kn ayh aku ske pggl nme ank2 die...coz die nk owg slalu ade je ngn die..huhuu
smlm aku duk je sblh die. on9 lar, ckp2 ngn die...last2 ayh aku tdow...lme 2...mak aku ckp sblm2 nie mner pnah tdow ptg lame sgt..hohoo...
so, mksud nyer die slesa ble ade owg kt sblh die jer...mnjer da ayh aku skng...xpe2, aku phm..hihihi..
that's why la skng mak n ayh aku kne duk uma akk aku...senang ank2 die nk tgk die.. =)

0 00 comment: