prince charming???


Prince Charming...
ade ke erk lelaki idaman cam gitu....huhuu
kalo ade, aku nk ley x??hoho
em, rmei je laki kt tmpat aku nie tp kn mslh nyer...
smue laki yg aku cuba nk minat tup2 da ade awek a.k.a gf..
perghhh...hampa ati aku wei, asal mnat je da b'pnyer...
mner x nyer, aku mnat kt laki nsem...da tntu2 la kn da ade awek...pe r aku nie kan..
hakhakhak..
bajet hott sgt ke wei nk dpt laki nsem2 nie..hohoo (hot la jgak..kehkehkeh)
emm, jdoh p'temuan di tgn Tuhan..
kalo cpat, cpat lar..kalo lmbat, kte redha jela yea..
ape2 pn, cri lah yg sebaik mngkin psngan kter 2 coz it's all about our life kn..??
kalo xpndai cri, alamat nyer merana la kter di kemudian ari nty..huhu
i'm still searching 4 my future bf..hakhakhak...
(searching la ko smpei lebam..kuang3..)
p/s : do not make banana fruit 2 times..hakhakhak.. =)




0 00 comment: