Jgn Terlalu Berharap


selalu nyer ape yg kter harapkn belum tentu pasti dan akan dpt kter capai
berharap tue bley tp jgn t'lalu tinggi sgt harapan tue
alih2 t diri kter sndri yg kcewa n sdey kan
so, rileks n chill jer k..
npe aku wat post tjuk cmnie erk..??
hmmm, ntah lah..aku pn xtaw npe sbnr nyer, 
juz nk menekan-nekan je keypad nie dr td..hehehe
sbenar yer aku de mngharap something nie
agak tggi gak harapan aku tue weii tp...
apakan daya, xt'capai plak harapan aku tue
so, nk wat cmner kn..aku kne chill jelaa
n cara aku nk chill adalah dgn mngarut-ngarut kt blog aku nie hah
hehee...tiap2 ari kot skng nie aku on9 n update blog nie
kalo dlu jgn harap lahh aku nk bkak blog nie
b'habuk jele tmpat nie jd nyer
skng aku da cuty sem, lame tue weiii
ape lg kn, dah borinx..bnde nie jele yg bley aku wat xnk kasi borinx
mujarab kn...hehe...smpei pening2 pale otak aku nie hahh..
laz but not least...not all hope we can achieve
only Allah knows what is good 4 us bcoz Allah very2 syg akan umat nyer.. =)





2 00 comment:

Farhana Jafri said...

pple said hopes for the loser.. hik3.. bile kite brharap trlalu tggi, kite akan jtuh trlalu dlam.. so, steady je~~ hik3

alyana shafinas said...

wokey, i will...thanx =)