korang percaya tak..???


ASSALAMUALAIKUM
korang caya x yg aku skng da ngajin nk b'blogwalking nie
hahaha....nie gara2 cuty sem aku da start
lame weii, 2 bln..pe aku nk bwat
ber'online' jela kn...wahahaa
aku happy coz xde nk pk2 psl exm2 nie dlm mse 2 bln nie
tp...rezult aku bakal kluar la plak..aduyaiii
nie yg aku lemah part2 cmnie..
msti nervous system aku akn meningkat..perghhh
xpe2, rileks dlu..kter chill jer k
ape yg pnting skng aku da ngajin update blog aku nie hahh
xde lahh usang, b'habuk je tmpat nie..hoho
[ ade plak b'habuk, hentam jele..hoho ]
ape2 pn, korang jenguk2 lah tmpat aku nie ea
komen2 skit ke, pe slh nyer kn
xkan komen2 je kot, follow2 lahh aku skali
hehe...kalo xkeberatan yea...luv u lahh cmnie..hehe
u follow me, i will follow u back..cayalahh
ok, tue je setakat skng nie yea
...SEKIAN...





0 00 comment: