Segmen Single VS Couple | Ashraf Jalil



assalamualaikum...
td aku p b'blogwalking seketika n then nmpk lak segmen nie...cm bez je erkk
so, aku pn nk mn'joinkn diri yg xbpe nk byk follower nyer nie...sadis gler..
hohoo...chill sudaa...asalkn aku epy2 je b'blog nie..
yg len sila2 lahh rajin2 komen kt tmpat aku nie yea...plezZz my dear..hehe


Apa yg bez nyer single nie..???

1. bez nyer single coz aku ley kwn ngn sape2 je yg aku ske

2. bez nyer single coz bley rapat je ngn sape yg aku nk...
walaupn xbpe nk rapat la kan..kahkah

3. bez nyer single coz xt'ikat sgt dgn jelez nie..yelakn, aku nie kuat cemburu skit..byse lahh kn, pmpuan, hehe.. ke aku sorang je cmnie..penat lahh aku nk jelez2 nie, letih taw..bley sakit jiwa gak taw kalo asyik jelez jer.so, nie masalah aku sndri lahh coz xpat nk tahan jelez2 tue..huhu..
kdng2 t'pk gak..ksian kt bf aku dlu kne lyn perangai aku nie..haha

4. bez nyer single coz aku ley kuar ngn kwn2 gurl aku selalu n gosip2 hangat ngn membe
psl masa depan kitowang...hmm, ade kene mngena ke x nie erk..?? hentam jele labu...hohoo

5. bez nyer single nie coz xde ler aku kena marah ngn abg aku t sbb ade bf..haha abg aku nie pantang skit kalo bab2 cmnie..yelahh kn, abg lahh katakn nk wat cmner, aku ikut jele tp kadang2 xikut pn..hehe, sory bro. mak aku pn sama gak xbg aku ade bf nie, suh abis blaja dlu..yela kn, masak pn xteror lg..dah nk pk ade bf..piirahhhh..
ok, tue saje gse nyer yg aku nk membebel kt sni walaupn aku taw rmei yg xtgk blog aku nie...hahaa...xper2, t ade lahh tue kn..laz but not least, support lahh aku supaya rajin wat entry bru lg..
...SEKIAN...




6 00 comment:

alyana shafinas said...

maaf...ade mslh td...ptut lahh xde yg komen dr td nie..hihii...soryy

aMRi ??? said...

hahaha . .giler panjang weyh . .
leyh wat karangan pendek cmnie . .
bgus2 . .lpas nie bleyh join a. samad said wat novel . .hahaha . .
tpi kau nk tau x weyh . .aq x tau nk komen ape . .sbb aq x pndai lar bab nk komen bende camnie . .hahaha
urmmmm . .dah . .aq dh x de pape nk komen lgi. .
hahahaha . .
:P

[sutera kasih] said...

hehe bagus2...xpyh kapel dulu k dek :)

alyana shafinas said...

hehe...ok sutera kasih...blum t'pk lg nie...kwn2 dlu lg bgus..kn3, hehe

cahaya inspirasi said...

sesi terjah dr blog ashraf jalil;)

good entry...

alyana shafinas said...

hehhee...thanx =)