Useless...hmm~


salam,..aku gse yg aku nie mmg xbley ske kt sape2 lahh
asal aku skee jer msti dah ade yg punyer
hmmm, xde lahh aku pilih yg nsem2 pn
byse je kot tp msti ade gak yg kacaw line
kalo aku pilih yg nsem lg lahh tambah susah
aduyaiii, speechless lahh aku cmnie and i feel lonely
hahaha...gedix lak nk lonely2 nie..hoho
tp btul r, mmg asal aku ske je msti ade owg kcaw
aishhh, susah btul lahh hidup aku nie
sape lg aku nk cari nihh...
umur da mkin meningkat nie, hahahaa
jelez gak tgk owg len da ade yg special
hahaha...tue lah yg wat aku lg lonely2 nihh
so, aku da bwat keputusan dah skng
skng nie biar die yg cari aku, aku dah xnk cari sape2
wat saket ati je taw ble taw dah ade owg kcaw
nk marah sgt pn xbley coz die bkn nyer aku pnyer pn kn
...hohohoo...
SINGLE IS COOL
[...saje nk sedapkan hati, hahaha...]






6 00 comment:

Pn. Sheila said...

jgn jeles awak ngn org da couple... semakin jeles semakin kita tak tentu arah... jodoh, pertemuan Dia tentukan... InsyaAllah... akn sampai msnya nanti...

alyana shafinas said...

ok akak...hehe thanx =)

Luqeem™ said...

nnti dtg la tu..mgkn cinta pndangan pertama..err..

jgn berharap kpd org, tp brhrp kpd Allah :D

alyana shafinas said...

ok luqeem, tue yg nana harapkn skng...hehe..
byk kn kwn2 lg bgus..thanx yea =)

fatin syahirah :) said...

i am not waiting for a prince, i am waiting for the one who thinks i'm their princess

wait for our prince to come XD

alyana shafinas said...

thanx fatin syahirah, i will wait... =)