SEGMEN : BLOG GUA BERAT TAK?




hye2 smue..mmg aku nk taw blog aku nie berat or tak
so, sila lahh rajin2 kritik blog nie k
ape yg kureng aku tmbah, ape yg lbey aku buang..hoho
sape2 maw join klik kt banner tue k

Tarikh tutup segmen AHAD 21/08/2011 pada jam 2 petang (24JAM)




32 00 comment:

Hafizin Jamil said...

ok dah ni..kalo blh buang je lagu tu jauh2..haha

alyana shafinas said...

@H.J hakhak, dah agk dah..msti lgu nie yg kne..ok2, akn d'remove sat g..hohoo

twinkeenabilah said...

tak berat pun :) sygg~ belog aku berat tak ?

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . kena kritik tang lagu pulak . hehee . takpe kot kalau nak ada pasang lagu . tapi pastikan ada butang pause . tu saje .. yelah , mungkin ada yang tak nak dengar so dorang boleh tekan pause atau stop daripada terus tekan X kan dear :)

blog ni dah nice .. widget pun tak banyak .. thanks join segmen Tia :D

alyana shafinas said...

@twinkeenabilah thanx syg..hee

alyana shafinas said...

@tia @ Ini Kisah Tia btul3, jgn terus kne pangkah sudahh..hohoo

xanders.co said...

masa kunjung tk dgr dah lagu. ok je. tp kdg2 lagu pn mmg buat berat pn ..

http://amirulspurs.blogspot.com/2011/08/segmen-blog-gua-berat-tak.html

alyana shafinas said...

@amirulspurs sbb dah buang lgu tue..hehe..ok, thanx =)

Nilam suhana said...

blog nih x berat langsung.. sok broadband saya habis limit... saya buka blog nih ngan beberapa tab.. dan lancar saja..:)

kotak bulat said...

komen kb... loading agak lmbt tang header.. lmbt kit tol loading penuh..
shoutbox tu kenapa tersorok habis? nmpk tgn je.. td kb tak perasan pun bnda tu... :)

anamizu said...

laju je nih..hehe
blog cik ana plak ok??



http://diary-kecilku.blogspot.com/2011/08/segmen-blog-gua-berat-tak.html

My Name is Mar said...

Bagus atas tindakan buang lagu.. Good JOB!

hadi said...

feather weight...

izni said...

takk berat ponn .
blog ni comel .
:)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

blog ni da lgu apa erk?.. nk dgq jugak...T____T.. guna youtube punya ..t boleh org klik pause ..kn senng tu ..^.*..

ringan saja...;)

aena jamil. said...

blog bintang bintang yang ringan. :D

Shaherah said...

blog tak berat.. ^_^

[sutera kasih] said...

singgah dr segmen :)

amboi H.J tuu..kalo xnk dgr, tekan pause sajala hehe..sy okey je ada lagu :)

sy nk komen pasal berat, overall, okey dear, semuanya buka dengan cepat..nice :)

alyana shafinas said...

@PeRmAtA bIrU wahh, yeker..ok2, thanx =)

alyana shafinas said...

@kotak bulat owhh, ok...emm, shoutbox tersorok abs ker?? sy tgk ok jer...ade je pix pkwe sy tue..hehe

alyana shafinas said...

@anamizu hehee..thanx =)

alyana shafinas said...

@My Name is Mar hehe.. =)

alyana shafinas said...

@hadi
ok, thanx =)

alyana shafinas said...

@izni
hehe..ok, thanx =)

alyana shafinas said...

@☀ Izzaty Hedry☀ lgu korea..hihi..thanx dtg sni.. =)

alyana shafinas said...

@Shaherah thanx =)

alyana shafinas said...

@[sutera kasih] hehee..btul3 tp xper..dah buang dah lgu tue..hohoo..thanx =)

G3-lina said...

masa saya masuk, tak berat pun.. gud job!

Unknown said...

cun~~!! xberat pn :D

Leeza said...

hehe, blog ni ada lagu ke? miss x tau sebab miss dh offkan speaker awal2. x suka dgr lagu yg bercampur baur sebab miss suka buka tab byk2..hehe, bg miss..loading cam agak lambat sikit.hehe

jom terjah blog miss pulak

http://misslyzeer.blogspot.com/2011/08/segmen-blog-gua-berat-tak.html

Zahirah said...

laju-laju! haha :D

anda dijemput untuk join segmen ni :)

http://zahiradzul.blogspot.com/2011/08/segmen-hira-aku-reti-memasak-kau-reti.html

Princess Feyqa said...

lawat sini :) blog ni comel jeh n xberat pon loadng cpt je hee


jom ke blog fyqa gak eh :D