Sweettwinz 1st GiveAway



menarik sgt weii hadiah nyer...sgt2 lahh sy t'pesona
cute kot kotak tisu tue..geram2,
kalo ade rezeki, nk kotak tisu yg comey tue..aigooo
dah t'jatuh ati kt blog kwn nie..
korang maw join, klik kt pix tue k,
[..copy paste jap..]

GA nie special sket...Sweettwinz akan pilih 2 pemenang bertuah setiap mggu...GA nie berlansung selama sebulan = 4 mggu = 8 pemenang bertuah...setiap hari ahad bermula 14/08/2011, Sweettwinz akan announce 2 pemenang... 


tarikh GA berlansung:


1st week: 08/08/2011 - 14/08/2011
2nd week: 15/08/2011 - 21/08/2011
3rd week: 22/08/2011 - 28/08/2011
4th week: 29/08/2011 - 04/09/2011



setiap penyertaan yg tidak bertuah pd mggu 1st akan dibawa ke mggu berikut nyer dan seterus nyer...


8 00 comment:

teha said...

wah ! gudluck yerr ! :)

twinkeenabilah said...

Aww nak Join jgk ! tp esok lah :D

alyana shafinas said...

@tehaok teha...thanx, meh la join skali.. =)

alyana shafinas said...

@twinkeenabilah hehe..ok =)

Ajeyy Rawk said...

salam ziarah mingguan .. !!
jemput laa datang lepak selalu yer ..


jemput baca n komen entry luahan hati Ajeyy Rawk ni .. hehe :


http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/exam-pmr-penting-juga-sebenarnya-dalam.html

Wanie said...

kan best kalau sume yg masuk dapat hadiah ni..:)

alyana shafinas said...

@Ajeyy Rawk thanx dtg, ok..t sy singgah..hihi

alyana shafinas said...

@Wanie taw xper kn, msti bez sgt...huhu