semangat study yg tegar




nie geram ke ape..smpei ggit kerusi bgai nie..haha
kalo stress exam, aku gse bkn setakat gigit kerusi
smue bnde aku nk gigit..again, wish me all the best
peperangan baru sahaja bermula
exam berderet bakal menanti aku..6, 7, 8 Januari
and the last paper is 13 Januari
dimana ari tue jgak lahh last day exam
smue org dah beriya nk siap2 blk uma, xpn mmg dah kt uma pn
tp aku still kt sini lg, syg U lahh katakan..hukhuk -____-
btw, i trying to forget my mistake yg sgt memaluukan itu
sgt2 memalukannn, knapalah bley t'pk nk wat cmtue kan
hahaha, bnde dah jadi pn, xley nk wat ape dahh
learn from mistake nana, jgn buat lg cmtue..
yeahhh, fighting..gudlux exam pd sape2 yg exam jgak
i hope this sem bley naikkan pointer aku lg..aminnn
last but not least, kata-kata drpd sy utk smue..cewahhh
sibuk mana pn kiter, jgn kite lupe pd yang Maha Esa
Allah sentiasa akan membantu kite dlm senang ataupn ssh
In Syaa Allah, yg penting jgn tggl solat n selalulah igt kt DIA 
smue bnde yg ade pd kita sekarang ini hanyalah sementara
jgn riak dan sombong dgn kesenangan kite ini
sampai kita lupa utk berterima kasih kepada-Nya.
peringatan utk diri sendiri jgak, nobody perfect :D

p/s: walaupn xde sape berminat ngn entry aku nie
aku tetap akan update jgak..xkiree..nk jgak update..haha








0 00 comment: